Takraf

TAKRAF, tvrtka iz Tenove, integrirani je dobavljač rješenja za globalnu industriju rudarstva, rukovanja masovnim materijalom, preradu minerala, koristoljublje i zračnog okoliša, nudeći inovativna tehnološka rješenja kao i znanje o procesima i robama u lancima vrijednosti industrije.

TRAČNI TRANSPORTERI

Tračni transportni sustavi kontinuirano prevoze sve oblike materijala, uključujući iskopanu i drobljenu stijenu, na velike udaljenosti, prolazeći kroz zavoje i gruba reljefna područja.

Sustavi transportnih traka koji zahtijevaju ništa do 20 000 t / h kapaciteta nisu ništa drugo nego rijetkost u rudarstvu. Znanje i značajno iskustvo TAKRAF-a u ovom području presudni su čimbenici uspjeha projekata takvih razmjera i veličine.

Prema stvarnom razvoju rudnika, transporteri se također često trebaju premjestiti ili pomaknuti i mogu uključivati ​​posebne značajke za potrebe produljenja, uključujući skladištenje remena na repu na kraju i pogonsku stanicu koja se nalazi na gusjeničaru na vrhu. Uređaji za skladištenje pojaseva smanjuju broj postupaka rezanja i spajanja pojasa tijekom operacija produljenja transportera.

Ostale tipične primjene za otvorene transportne trake su pokretne prijenosne točke poput vagona za teretna vozila, motornih automobila i glava šatla za dovod materijala do nekoliko nizvodnih transportera. Naš raznoliki asortiman proizvoda uključuje vozila za spajanje na tračnicama ili gusjenicama kao pokretnu vezu između transportera za odlaganje otpada i rasipača; kao i teretna vozila na tračnicama ili na gusjenicama između bagera i transportera. Klučni transporteri za miniranje i odlaganje dizajnirani su kao pokretni transporteri, gdje su moduli za transport opremljeni čeličnim pragovima i šinama da bi se omogućio lakši postupak pomicanja.

Naš asortiman proizvoda također obuhvaća premještanje izrade glave i testiranje u našoj vlastitoj radionici.

Uz bezbrojne transportne trake postavljene širom svijeta, TAKRAF je 2000. godine izgradio transportni sustav s najdužim svjetskim jednokrilnim transporterom od 16,8 km; od kojih je 16 km bilo unutar kosog tunela. Ostala značajna dostignuća u razvoju transportnih sustava su instalirani nadzemni transportni transporteri u El Abra-u i transportni transporteri rudnika Escondida u Čileu.

TRAKE

Dovodnici pojaseva uglavnom su dizajnirani za regulaciju protoka materijala.

Ovi transportni trakovi za kratke trake koriste se za vađenje materijala ispod spremnika ili ispod posuda za materijal. Dizajn kaiševa mora uzeti u obzir sve posebne zahtjeve određene materijalom koji se kreće, kao i kapacitet i geometrija.

Naše dovodnice kombiniraju pojačani pojas, robusne rolne i okvire za teške uvjete rada s oblogama i radom na žljebovima. Naš raznovrstan asortiman proizvoda obuhvaća standardizirane uvlake za pojaseve, kao i specifične naponske ulagače velikih nosivosti preko 8.800 t / h.

LANČANI BAGERI

Kopači s lancem (BCE) su strojevi za kontinuirano rudarstvo s mogućnošću uklanjanja ugljena, pepela, krede ili prevrtanja znatno ispod razine klupe ili putovanja.

BCE su posebno prikladni za aplikacije u kojima postoji značajna nestabilnost tla ili visoki nivo podzemne vode. Zapravo je moguće čak i potopljeno lančano lančanje.

Naši strojevi su posebno dizajnirani prema zahtjevima našeg klijenta i sadrže različita rješenja prema njihovoj specifičnoj primjeni. U mogućnosti smo opskrbiti strojeve širokog raspona kapaciteta do 14.500 m³ / h, koji mogu raditi u operacijama visokog i dubokog rezanja i različitih dubina i visina.

Glavni dijelovi BCE-a su ljestvice kašike s lancem kašike, žlijeb za žlice, fiksna ili podesna nadgradnja s protupogonom i potkonstrukcija s podvozjem postavljenim na šine ili gusjenice. Materijal se prenosi na stočni transporter pomoću pražnjenja grede ili pokretnog mosta transportera ili izravno na transporter. Naš dizajn bagera stoga uvijek ispunjava specifične zahtjeve i zahtjeve projekta u smislu optimizacije, standardizacije i održavanja.

BCE-ovi mogu raditi ili na klupi ili u blokovim operacijama. U operacijama na klupi, BCE putuje željeznicom ili gusjenicama pravokutno u smjeru nagiba jame uz lice kosine. U blokovim operacijama, stroj koji se nalazi na gusjenici s nadvojnom nadgradnjom radi u načinu rada s visokim ili dubokim rezanjem i dovodi stočni transporter pomoću praga za pražnjenje.

TAKRAF ima dugu tradiciju u isporuci BCE-a za specifične materijalne uvjete (prekomjerno opterećenje, ugljen i pepeo) i jedini je dobavljač velikih BCE-ova za globalne rudarske primjene. Najveći BCE ikad izgrađen je TAKRAF Es 3750, maksimalnog kapaciteta 14.500 m³ / h i dubine rezanja od 31 m i visine od 34 m.

BAGERI NA KOTAČIMA

Bageri s kotačima (BWE) neprekidni su rudarski strojevi za nasipanje (polutvrdi materijal kao što su glina, pijesak, šljunak, lapor itd.), Lignit i tvrdi ugljen.

TAKRAF BWE mogu se koristiti u raznim proizvodima, a naši strojevi pokrivaju širok raspon kapaciteta, sve do 20 000 m³ / h, s visinom radne klupe koja varira od manje od 5 m do cca. 50 m. U većini primjena BWE je povezan sa sustavom transportnih traka ili rasipačem križnih jama .

Veličine različitih veličina strojeva za različite primjene

Naši sustavi posebno su dizajnirani prema zahtjevima našeg klijenta i sadrže različita rješenja prema njihovoj specifičnoj primjeni, uključujući stvarne uvjete na web mjestu. Kao rezultat, mogu se koristiti kompaktni ili veliki BWE-ovi, ovisno o potrebnoj visini košenja, širini bloka i duljini radnog stola.

Kompaktni bageri su najprikladniji za mine s kratkim klupama i oštrim, nepravilnim radnim uvjetima; budući da su veliki strojevi prikladniji za rad u ravnim rudnicima s nekonsolidiranom stijenom, velikim klupama i redovitim ležištima minerala.

Optimizirani dizajn bagera za posebne zahtjeve projekta

Glavni sastavni dijelovi BWE-a su kotač s njegovom žlicom, pogon pogona zupčanika na čelu nosača kotača, nadgradna konstrukcija s protutežom, potkonstrukcija s podvozjem gusjenice i prijenosna greda ili utovarna jedinica (gusjeničar- montirani utovarni most) za prijenos materijala na stočni transporter. Stoga dizajn bagera uvijek nastoji zadovoljiti specifične zahtjeve i zahtjeve projekta u smislu optimizacije, standardizacije i održavanja.

100 godina iskustva i brojanja …

BWE su među najvećim zemaljskim vozilima ikad izgrađenim. Najveći bager ikad izgrađen, TAKRAF SRs 8000, ima težinu od 14.200 tona i dnevno kreće 240.000 m³ (banka) – ali ovo je samo jedan primjer stroja uzete iz bogate povijesti, koja datira gotovo 100 godina, tradiciju, iskustvo i izvedbu bagera TAKRAF.

MOSTOVI TRANSPORTNIH MOSTOVA

Mostovi pokretnih transportera (MCB-ovi) djeluju kao fleksibilne veze između rudarskih strojeva i transportnih strojeva te povećavaju radni domet sustava.

TAKRAF dizajnira i razvija MCB-ove kao pokretne poveznice između druge rudarske opreme. Gusjenični strojevi “strojevi za višestruku uporabu” koji se uglavnom sastoje od jednog segmenta transportnog mosta koji se podržava na dva podvozja gusjenica.

MCB-ovi djeluju kao fleksibilne veze između rudarskih strojeva i transportnih strojeva te povećavaju radni raspon sustava. Pored toga, MCB-ovi se mogu koristiti za premoštavanje različitih visina klupa.

Naši strojevi su posebno dizajnirani prema zahtjevima našeg klijenta i sadrže različita rješenja prema njihovoj specifičnoj primjeni, uključujući stvarne uvjete na web mjestu. Isporučujemo MCB-ove sa širinom pojasa od 1.400 mm do 1.829 mm i efektivnim duljinama mostova do 150 m. Po potrebi strojevi mogu biti opremljeni uređajima za niveliranje kako bi se izbjeglo poprečno nagib transportera.

U mogućnosti smo ispuniti najrazličitije zahtjeve za rad MCB-a.

MOBILNI MOSTOVI ZA SLAGANJE

Mobilni mostovi za slaganje prikladni su za brzo napredujuće deponije s malim visinama odlaganja za operacije dubokog i visokog lijevanja.

Mobilni mostovi za slaganje (MSB-ovi) dizajnirani su za brzo napredovanje odlagališta s malim visinama odlaganja za operacije dubokog i visokog lijevanja. MSB-ovi se sastoje od nekoliko, do 100 m dugih, ravno povezanih dijelova mosta s odvojenim jednostrukim ili dvostrukim gusjenicama i jednim transportnim trakom mosta. Materijal se izbacuje kratkim, prohodnim i, ako je potrebno, dizalicom koja se može podizati, a koja je integrirana u trostruki automobil koji putuje cijelom dužinom mosta.

MSB-ovi mogu izbacivati ​​deponije u obliku kruga u načinu mirovanja ili deponije u obliku pravokutnika u paralelnom načinu rada. S uvlačenjem pražnjenja, istodobno je moguće izbaciti i nisku (maks. Visinu prema geotehničkim i sigurnosnim zahtjevima) i visoku odljev (do 8 m visine).

TAKRAF mostovi za slaganje ukupnih duljina između 300 m i 500 m rade u Čileu i Mauretaniji (od 500 m³ / h do 5000 m³ / h).

MOBILNI TRANSPORTNI TRANSPORTERI

Mobilni transportni transporteri (MTC) su oprema za višestruku upotrebu koja se koristi za povećanje performansi i fleksibilnosti mnogih rudarskih operacija.

TAKRAF-ovi MTC-ovi dizajnirani su za obradu širokog raspona kapaciteta raznih rasutih materijala. Gusjenični strojevi poboljšavaju performanse bilo koje rudarske operacije i djeluju kao fleksibilna veza između rudarskih strojeva i transportnih strojeva. Na ovaj način, oni su tako u mogućnosti povećati širinu pomicanja sustava.

Naši strojevi su posebno dizajnirani prema zahtjevima našeg klijenta i sadrže različita rješenja prema njihovoj specifičnoj primjeni. Naši strojevi mogu biti opremljeni zasebnim transporterima za prihvat i pražnjenje ili jednim transporterom.

MTC sa jednim transporterom uobičajeno je rješenje bez točke prelaska materijala u sredini stroja. Odjeljci transportera za prihvat i pražnjenje mogu se podići kako bi se prilagodili različitim predajnim točkama, a koso ležaj između podvozja i nadgradnje stroja omogućava pomicanje nadgradnje.

Međutim, MTC-i se također često koriste za premošćivanje različitih visina klupa, pa mnogi projekti stroja uključuju dva neovisna transportera. MTC sa zasebnim dizalicama za podizanje i točkom prenosa materijala u sredini stroja omogućava veći domet pucanja u odnosu na strojeve s jednim postoljem.

Drugo rješenje koje pruža maksimalnu fleksibilnost je MTC s zasebnim nosačima za dizanje i odvojenim nogom. Pored vretenastog ležaja između podvozja i nadgradnje, predviđeno je i drugo pomicno gibanje između prihvatne i noseće letve. Da bi se zajamčila stabilnost stroja u bilo kojem položaju zakretanja ili nalijetanja, prihvatna grana je tako opremljena protutežom, pa je time i radna težina takvog stroja veća nego kod ostalih strojeva.

Kao rezultat kontinuirane inovacije i razvoja, uz pažljivo razmatranje jedinstvenih potreba klijenta, u mogućnosti smo udovoljiti najrazličitijim zahtjevima za rad MTC-a.

TRANSPORTNI GUSJENIČARI

Transportni gusjeničari su teška dizača u industriji i dizajnirani su za prijevoz i premještanje teške i / ili velike rudarske opreme ili postrojenja za preradu.

Transportni gusjeničari su strojevi koji su posebno razvijeni za prijevoz i premještanje teške i / ili velike opreme za rudarstvo ili preradu postrojenja, kao što su glava ili repna tračna traka, segmenti konstrukcije transportera, polu-pokretne postrojenja za drobljenje, dovodnici pregača ili pojaseva, prenaponski uređaji kante, protutege ili bilo koja velika struktura ili uređaj koji je potrebno premjestiti.

TAKRAF dizajnira i gradi transportne gusjenice od početka 1990-ih – činjenica koja danas jamči najvišu sigurnost, pouzdanost i efikasno održavanje. Naši transportni alati izrađeni su u skladu s specifičnim zahtjevima svakog klijenta, s čimbenicima kao što su geometrija, korisni teret, performanse putovanja i neobavezno brodska oprema koju klijent može odabrati.

Naš asortiman proizvoda uključuje strojeve s nosivosti od 200 t pa sve do nevjerojatnih 1.200 t. Gusjenice mogu biti opremljene ili bez kabineta operatera, a mogu uključivati ​​i dodatnu opremu kao što su dodatni sigurnosni uređaji, praćenje stanja i praktičnost poput daljinskog upravljanja, protivpožarne opreme, TAKRAF PLC, senzora mnogih vrsta i GPS-a. Takvu dodatnu opremu odabire klijent i dizajnira je u skladu sa standardima klijenta i / ili države.

Naši transportni gusjenici su u potpunosti sastavljeni i testirani u našim njemačkim proizvodnim pogonima prije otpreme što rezultira brzim puštanjem u rad i izvedbom na licu mjesta.